Veelgestelde vragen

  • Waar kan ik mij aanmelden voor de EerlijkEten box?

    Aanmelden voor de Allround Box of de Vlees Box kan hier!

    Lees meer

  • Wat maakt EerlijkEten anders dan andere maaltijdboxen?

    Van EerlijkEten krijg je geen afgewogen zakjes pijnboompitten en afgemeten tomatenpuree, maar verse basisproducten direct van het land. Zo hou jij zélf de vrijheid om te kiezen wat je daarmee doet. Daarnaast stellen we honderden originele recepten beschikbaar op onze website.

    Lees meer

  • Wat is het verschil tussen de allround box en de vleesbox?

    De allround box bestaat uit vlees, groente en carbs van Nederlandse bodem en wordt één keer per week geleverd op een zelf gekozen dag. De vleesbox bestaat uit de hoogste kwaliteit grasgevoerd vlees, exclusief van Nederlandse boeren en wordt eens per twee weken geleverd.

    Lees meer

  • Is het eten van de EerlijkEten box iedere week hetzelfde?

    Nee, het eten van de EerlijkEten box varieert. Iedere week hebben wij een andere selectie topproducten om variatie in het eten te verzorgen.

    Lees meer

  • Hoe kan ik het aantal leden van mijn huishouden wijzigen?

    U kunt het aantal leden van uw huishouden - en daarmee de omvang van uw wekelijkse EerlijkEten Box - eenvoudig wijzigen via uw profielpagina.

    Lees meer

  • Kan ik vrijblijvend proberen?

    Ja het is mogelijk om geheel vrijblijvend een box van EerlijkEten te proberen. Je kan zowel eenmalig een box afnemen als een abonnement. Het abonnement is eenvoudig stop te zetten. Klik hier om eenmalig te proberen. Of klik hier om direct een abonnement te nemen.

    Lees meer

  • Waar komen de ingrediënten vandaan?

    Alle ingrediënten komen van Nederlandse bedrijven. Sommige producten zoals bijvoorbeeld zalm wordt gevist door Nederlandse vissers in buitenlandse wateren, omdat de wilde zalm helaas niet in Nederland zwemt.

    Lees meer

  • Wat is de prijs van een EerlijkEten box?

    De prijs van de Eerlijketen box verschilt van de hoeveelheid personen en de soort box die je kiest. Om precies te zien wat je voor jouw gewilde box betaalt kan je hier klikken om het te zien.

    Lees meer

  • Op welke dag wordt mijn EerlijkEten Box bezorgd?

    Dat kun je zelf aangeven. De opties zijn op dit moment dinsdag, woensdag of donderdag tussen 17:00 en 22:00. In de toekomst willen we op elke dag gaan bezorgen. Check je profielpagina om eventueel je leverdag te wijzigen.

    Lees meer

  • Heeft EerlijkEten ook vegetarische dozen?

    Op dit moment bieden wij enkel de Allround Box en de Vlees Box aan. We overwegen in de toekomst ook een groente en zuivel box aan te bieden.

    Lees meer

  • Wat kan ik doen als ik geen welkomstmail heb ontvangen?

    Indien u geen welkomstmail hebt ontvangen, staat uw e-mailadres mogelijk niet correct in ons systeem. Ga naar uw profielpagina en controleer of het juiste e-mailadres staat vermeld. Mocht u dan nog vragen hebben kunt u ons een mailtje sturen naar [email protected].

    Lees meer

  • Wat kan ik doen als geen doos heb ontvangen?

    Indien u geen doos heeft ontvangen, staat uw adres mogelijk niet correct in ons systeem. Ga naar uw profielpagina en controleer of het juiste afleveradres vermeld staat. Een andere mogelijkheid is dat we uw betaling niet correct hebben kunnen verwerken. Controleer of u voldoende saldo op uw rekening heeft staan en of de incasso is afgeschreven. Mocht alles goed zijn gegaan, maar u heeft alsnog uw box niet. Neem dan alsjeblieft contact met ons op via [email protected].

    Lees meer

  • Zijn jullie producten biologisch?

    Helaas is de Big Food industrie de afgelopen jaren druk bezig geweest met het bureaucratiseren van keurmerken als ‘biologisch’ en ‘organisch’. Hoewel wij de gedachte achter deze standaarden steunen, zijn wij teleurgesteld in de wijze waarop zij worden gehanteerd - niet zelden om het kleine boeren lastig te maken en grote, logge multinationals te bevoordelen. Daarom werkt EerlijkEten met een eigen keurmerk. Onze producten voldoen aan de hoogste standaarden en onze dieren hebben een goed leven. Ze ontvangen de beste voeding en worden op humane wijze geslacht. Juist omdat we ons onttrekken aan (veelal Europese) regelgeving en standaarden voor ‘biologisch’ of ‘organisch’ bieden we de beste kwaliteit!

    Lees meer

  • Hoe kan ik mijn levering tijdelijk pauzeren?

    Indien u uw levering tijdelijk wilt pauzeren kunt u dat eenvoudig zelf aangeven op uw profielpagina.

    Lees meer

  • Hoe kan ik mijn box opzeggen?

    Weet u het zeker? Dat is erg jammer! U kunt ook uw levering voorlopig pauzeren. Dan hoeft u zich niet definitief uit te schrijven en kunt u zich op elk gewenst moment opnieuw aansluiten bij onze community. Indien u zeker weet dat u zich volledig wilt uitschrijven, klik dan hier.

    Lees meer

  • Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

    Als u op deze link klikt kunt u onze algemene voorwaarden lezen.

    Lees meer